Alhamdulillah bersyukur kehadrat Illahi kerana kelab ini telah kekal bernyawa dan mampu melebarkan sayapnya. Jutaan terima kasih kepada krew(Ahli Jawatankuasa Induk) dan ahli-ahli yang terlibat dalam setiap aktiviti yang dijalankan samada secara langsung atau tidak langsung dari penubuhannya sehingga kini. Atas segala penat usaha dan kerja keras tanpa mengenal erti penat dan lelah dan tanpa kata putus asa walaupun pelbagai rintangan melanda tetap setia meredahnya. Atas prinsip yang dikendong bersama dengan satu hasrat menjadikan kelab ini mampu meminimumkan kadar gejala sosial yang tidak bermoral dan memaksimumkan segala bentuk kebaikan dalam memperjuangkan kelab ini sebagai kelab berbentuk hiburan, sukan dan rekreasi yang hebat.

Untuk info semua .. kelab ini telah didaftarkan dibawah Akta Pertubuhan 1966 Peraturan-Peraturan Pertubuhan 1984. Sijil Pendaftaran telah diperolehi pada 26 Mei 2011 dibawah nama KELAB PEMINAT JOZAN RAJA LAWAK, MALAYSIA dengan no. pendaftaran 2629-11-SEL.







21 Dec 2012

Muzikal Komedi Minggu ke-5 Meriah~MLM2012

Assalammualaikum..
Minggu ke-5 Maharaja Lawak Mega 2012 yg bertemakan Muzikal Komedi memang meriah..Seperti biasa JOZAN mendapat undian tertinggi..Alhamdulilah terima kasih pada semua fans yg mengundi JOZAN..Jangan lupa untuk mengundi JOZAN dalam MLM2012 untuk minggu ke-6 pula yang bertemakan Rancangan TV..admin sertakan sekali keratan akhbar mengenai MLM2012 credit Berita Harian..
klik 2x untuk besarkan gambar ~gambar diatas credit to Love JZ manakala gmbr keratan akhbar diatas credit to PAGE FB Hot News! Berita Terkini Zizan Razak..

Cara2 mengundi JOZAN in MLM2012

2 comments:

Nyue said...

hope jozan terus gempak..dan gempak...

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...