Alhamdulillah bersyukur kehadrat Illahi kerana kelab ini telah kekal bernyawa dan mampu melebarkan sayapnya. Jutaan terima kasih kepada krew(Ahli Jawatankuasa Induk) dan ahli-ahli yang terlibat dalam setiap aktiviti yang dijalankan samada secara langsung atau tidak langsung dari penubuhannya sehingga kini. Atas segala penat usaha dan kerja keras tanpa mengenal erti penat dan lelah dan tanpa kata putus asa walaupun pelbagai rintangan melanda tetap setia meredahnya. Atas prinsip yang dikendong bersama dengan satu hasrat menjadikan kelab ini mampu meminimumkan kadar gejala sosial yang tidak bermoral dan memaksimumkan segala bentuk kebaikan dalam memperjuangkan kelab ini sebagai kelab berbentuk hiburan, sukan dan rekreasi yang hebat.

Untuk info semua .. kelab ini telah didaftarkan dibawah Akta Pertubuhan 1966 Peraturan-Peraturan Pertubuhan 1984. Sijil Pendaftaran telah diperolehi pada 26 Mei 2011 dibawah nama KELAB PEMINAT JOZAN RAJA LAWAK, MALAYSIA dengan no. pendaftaran 2629-11-SEL.







20 Jun 2013

HAPPY BIRTHDAY JOHAN 13 JUNE

Happy Birthday JOHAN !!! We love u...



Tarikh lahir Johan ialah 13 June .. tapi beliau sambut hari lahirnya pada 16 June bersama peminat2nya di Flamingo Hotel, Ampang sekitar jam 12-3petang. Majlis kali ni bukan saja menyambut hari lahirnya..tapi sekaligus majlis menyambut kedatangan Ramadhan... Alhamdulillah ..semoga rezekinya bertambah2..Amin..

Majlis ini diraikan bersama 150 orang yg kebanyakan adalah ahli dari JOZANFC, JOHANFC, JOHANFCSG & JOHANTWITTERFAMILY juga lebih kurang 30org anak2 yatim... biasa lah Johan..klo tak jemput anak yatim sekali cam tak sempurna setiap majlis yg diadakan.. yang tu terbaikk!!!...

Majlis diserikan dengan kehadiran sahabatnya ZIZAN.. kami semua happy.. lengkap lah sudah perkataan JOZAN... ramai yg sayang JOZAN kan?...

Admin buat tema pada haritu.. nasib le kena... Berbaju melayu atau kemeja bg lelaki dan baju kurung atau jubah untuk perempuan.. dengan warna putih, hitam dan pink.. ok la tu...

Dikesempatan ini admin ingin mengucapkan HAPPY BIRTHDAY JOHAN... semoga dikurniakan kesihatan yang baik.. rezeki yang mencukupi..dan dikurniakan kebahagian rumahtangga selamanya..KAMI #JOZANNERZ SETIA MEYOKONG KAMU ...

 Sahabat selamanya .....

Candy buffet ....sweeet sgtt

Scrap Book dari JOHANFCSG ..menghimpunkan puluhan ucapan dr peminat dr seluruh negeri termasuk Singapore & Brunai... Nice hoh?... TQ Jozannerz Dsayang untuk scrap book ni.. hehhee


HeRo TerHeBat Anugerah Blokbuster 2- ZiZaN Razak

Assalammualaikum..
Tahniah pada Zizan kerana sekali lagi memenangi Anugerah Hero Terhebat untuk Anugerah Blokbuster 2 baru-baru ini..Selain memenangi anugerah, Zizan juga turut membuat persembahan pada Anugerah Blokbuster tersebut bersama Kaka dengan menyampaikan lagu Bawaku Pergi dan Infiniti Cinta. 

Video Persembahan Zizan & Kaka di Anugerah Blokbuster 2..

17 Jun 2013

ANUGERAH MELODI


Satu anugerah yang ditampilkan bukan sekadar memeriahkan sambutan Hari Raya Aidilfitri malah satu anugerah untuk menghargai penggiat seni tanahair dalam industri hiburan tempatan sepanjang tahun 2012 hingga 2013. 

Anugerah Melodi ini akan disiarkan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) melalui TV3 pada 11 Ogos 2013 selama 1 jam bermula 12.30 tengahari hingga 1.30 petang. 

Lima kategori dipertandingkan iaitu : - 

1 - Anugerah Artis Dinamik




  • Artis Dinamik
    Mempunyai pencapaian baik dalam karier. Populariti yang semakin meningkat dan pernah memenangi sebarang anugerah, mencapai tahap jualan yang memberangsangkan, mendapat banyak tawaran drama, filem, persembahan konsert. Artis cemerlang dalam kerjaya yang menarik perhatian! Dialah yang paling dinamik!
  • - See more at: http://apps.tv3.com.my/anugerahmelodi/default.aspx#sthash.gHutYQYw.dpuf
    Mempunyai pencapaian baik dalam karier. Populariti yang semakin meningkat dan pernah memenangi sebarang anugerah, mencapai tahap jualan yang memberangsangkan, mendapat banyak tawaran drama, filem, persembahan konsert. Artis cemerlang dalam kerjaya yang menarik perhatian! Dialah yang paling dinamik.

    2 - Anugerah Pasangan Pujaan 
    Pasangan suami isteri yang berkecimpung dalam dunia seni dan menjadi idola ramai masa kini. Menampilkan keserasian dalam perhubungan dan rumahtangga. Kekal intim walau di mana sahaja. Tetap romantik di khalayak umum.

    3 - Anugerah Artis Wanita Pilihan
    Menarik perhatian dalam pesada seni tempatan! Artis popular masa kini yang menjadi kegemaran dan sanjungan baik dari segi pencapaian dalam industri seni dan cara, stail, perwatakan peribadi yang terbaik.

    4 - Anugerah artis Lelaki Pilihan 

    Berketerampilan yang menarik perhatian! Bukan sekadar hebat dalam karier, tapi menjadi idola dan ikutan ramai! Lelaki yang macho! Bergaya! Tampan! Maskulin! Mempunyai aura tersendiri! Dan digilai ramai.

    5 - Anugerah Artis Sensasi

    Anugerah yang paling dinantikan! Dia sentiasa menjadi tumpuan lensa kamera! Ada sahaja cerita daripada Media! Perkembangan mengenai dia sentiasa menjadi topik hangat! Siapakah yang bakal merangkul antara anugerah utama ini? Undian anda memberi tuah kepada artis pilihan anda.


    Bagi Anugerah ARTIS DINAMIK, ZIZAN RAZAK telah dicalonkan ...apa lagi tggu ... jom undi zizan razak yang semakin hot ni... giler tak vote pengacara rancangan MELODI ni... klo tak ada dia tak syok la rancangan MELODI tu kan??? ... jom sama2 undi.



     Bagi Anugerah PASANGAN PUJAAN sudah tentulah admin memilih pasangan papa mithali & hot mama iaitu pasangan bahagia JOHAN & OZLYN ... mereka ni diibaratkan merpati 2 sejoli kan?... seronok tgok mereka sentiasa ceria dan bahagia bersama anak2 dan family tercinta.. mustahil JOZANNERZ semua nk pilih pasangan lain.. hehehehe... jom undi pasangan hebat ini



    Bagi Anugerah Artis Lelaki Pilihan ... JOHAN & ZIZAN telah dicalonkan... OMG!!!! inilah tugas berat yang dipikul oleh JOZANNERZ ... kamu berhak memilih sapa yg lebih baik... :)  tunjukkan sokongan korang kepada mereka ... yokkk undi!!!






    UNTUK JOZANNERZ YANG NAK MENGUNDI BOLEHLAH CLICK 
    Anugerah Melodi Raya! 2013 | MELODI
    UNDIAN TELAH DIBUKA BERMULA 9 JUN 2013 HINGGA 9 JULAI 2013

    ANDA BOLEH UNDI SEBANYAK 20 KALI UNTUK SEMUA KATEGORI DALAM 1 HARI.. SO KORANG KENALAH PANDAI2 MEMBAHAGI 20 UNDIAN TU... GUNAKAN SEBAIK MUNGKIN YA!!! 

    SELAMAT MENGUNDI!!!!!

    *MASABDULHAMID*


    Kemeriahan bukan sekadar suasana menyambut Hari Raya malah dipadatkan dengan Anugerah Melodi! Anugerah Melodi adalah untuk menghargai penggiat seni tanahair dalam industri hiburan tempatan sepanjang tahun 2012 sehingga tahun 2013.
    - See more at: http://apps.tv3.com.my/anugerahmelodi/default.aspx#sthash.gHutYQYw.dpuf
    Kemeriahan bukan sekadar suasana menyambut Hari Raya malah dipadatkan dengan Anugerah Melodi! Anugerah Melodi adalah untuk menghargai penggiat seni tanahair dalam industri hiburan tempatan sepanjang tahun 2012 sehingga tahun 2013.
    - See more at: http://apps.tv3.com.my/anugerahmelodi/default.aspx#sthash.gHutYQYw.dpuf
    Kemeriahan bukan sekadar suasana menyambut Hari Raya malah dipadatkan dengan Anugerah Melodi! Anugerah Melodi adalah untuk menghargai penggiat seni tanahair dalam industri hiburan tempatan sepanjang tahun 2012 sehingga tahun 2013.
    - See more at: http://apps.tv3.com.my/anugerahmelodi/default.aspx#sthash.gHutYQYw.dpuf
    Kami menampilkan Anugerah Melodi 2013 ! Kemeriahan bukan sekadar suasana menyambut Hari Raya malah dipadatkan dengan Anugerah Melodi! Anugerah Melodi adalah untuk menghargai penggiat seni tanahair dalam industri hiburan tempatan sepanjang tahun 2012 sehingga tahun 2013.

    Anugerah Melodi sempena Melodi Raya tahun 2013 ini akan disiarkan di Pusat Dagangan Dunia Putra Kuala Lumpur di TV3 pada 11 Ogos 2013 selama 1 jam bermula jam 12:30 tengah hari
    hingga 1:30 petang.
    - See more at: http://apps.tv3.com.my/anugerahmelodi/default.aspx#sthash.gHutYQYw.dpuf
    Kami menampilkan Anugerah Melodi 2013 ! Kemeriahan bukan sekadar suasana menyambut Hari Raya malah dipadatkan dengan Anugerah Melodi! Anugerah Melodi adalah untuk menghargai penggiat seni tanahair dalam industri hiburan tempatan sepanjang tahun 2012 sehingga tahun 2013.

    Anugerah Melodi sempena Melodi Raya tahun 2013 ini akan disiarkan di Pusat Dagangan Dunia Putra Kuala Lumpur di TV3 pada 11 Ogos 2013 selama 1 jam bermula jam 12:30 tengah hari
    hingga 1:30 petang.
    - See more at: http://apps.tv3.com.my/anugerahmelodi/default.aspx#sthash.gHutYQYw.dpuf

    12 Jun 2013

    GamBar JOZAN & Full Video Minggu Ke-9 RL7





    Full Video Minggu Ke-9 Raja Lawak Musim Ke 7

    Part 1

    Part 2


    #-JoZan akan kembali jadi Hos Raja Lawak Musim Ke 7 di Minggu Final nanti..
    #-13 Jun-> Happy Birthday to JoHaN =) 

    5 Jun 2013

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...