Alhamdulillah bersyukur kehadrat Illahi kerana kelab ini telah kekal bernyawa dan mampu melebarkan sayapnya. Jutaan terima kasih kepada krew(Ahli Jawatankuasa Induk) dan ahli-ahli yang terlibat dalam setiap aktiviti yang dijalankan samada secara langsung atau tidak langsung dari penubuhannya sehingga kini. Atas segala penat usaha dan kerja keras tanpa mengenal erti penat dan lelah dan tanpa kata putus asa walaupun pelbagai rintangan melanda tetap setia meredahnya. Atas prinsip yang dikendong bersama dengan satu hasrat menjadikan kelab ini mampu meminimumkan kadar gejala sosial yang tidak bermoral dan memaksimumkan segala bentuk kebaikan dalam memperjuangkan kelab ini sebagai kelab berbentuk hiburan, sukan dan rekreasi yang hebat.

Untuk info semua .. kelab ini telah didaftarkan dibawah Akta Pertubuhan 1966 Peraturan-Peraturan Pertubuhan 1984. Sijil Pendaftaran telah diperolehi pada 26 Mei 2011 dibawah nama KELAB PEMINAT JOZAN RAJA LAWAK, MALAYSIA dengan no. pendaftaran 2629-11-SEL.







15 Apr 2013

HOLA HOLIIII ...#JOZANNNERZ

Haiiii... ... ramai yang sms / PM (FB) / DM(Twitter) dan ada jugak yang whatapp akak tanya.. CAMNE NAK SERTAI JOZAN FC dan jadi sebahagian dr #Jozannerz ... senang je dik.. kat dalam FB (jozanmaharajalawak fan club's (official page) ada ruang dokumen, dlm tu akak pernah masukkan borang keahlian. boleh print out dan email ke email address akak je atokmas8081@yahoo.com. dalam blog ni pon ada borang tu di sebelah kiri... cuma ramai yg tak tahu cara nk print bg cantik... kan?... akak sertakan sekali borang tu kat sini... soal bayaran menjadi ahli... buat masa ni korang tak perlu bayar apa2, fill up form tu dulu... kelebihan menjadi ahli... 1..korang boleh sertai mana2 event yang dianjurkan oleh JOZANFC atau kerjasama ngan mana2 kelab yg ingin kan kita join diorg. 2 (pastinya ada JOHAN + ZIZAN la) kan.. hehehe .. korang akan rasa amat dihargai sebagai fan ikon kelab ni.. (JOHAN + ZIZAN)... mereka berdua tu selalu sgt ucapkan TQ dan meraikan fan2 diorg... 3... yang tak ramai kawan tu... JOZANFC membuka peluang menambah kenalan kan?.. hehehehe... 4...korang yang sertai kelab ni senang2 je dapat info berkaitan JOZAN (JOHAN + ZIZAN) ... senang sgt klo nk tau info berkaitan diorg tu... kena lah rajin2 lawat blog ni... rajin2 ke FB (www.http://JOZAN MAHARAJALAWAK FAN CLUB'S (Official Page), twitter pon ada.. follow je @JOZANFCOfficial, instagram JOZAN FC ... OK?... dinasihatkan kepada semua ahli2 JOZANFC ni... minta sgt.. tak payah pertikaikan kehandalan sapa2 mean JOHAN atau ZIZAN... hormat je nama kelab ni JOZAN ... iaitu JOHAN + ZIZAN... dan minta tolong sgt2 jika mereka perlukan pertolongan kamu... seikhlasnya bantulah mereka.. cam undi ke, join event ke, beli product mereka ke.. semua tu membantu walaupon tak seberapa... cukup sekadar ikhlas. kamu semua sayang mereka kan?... so JOM SUPPORT MEREKA SEPANJANG KARIER MEREKA.. #WELOVEJOZAN 
 
 
Ikhlas dari,
KAK MAS (JOZANFC) 
@MASABDULHAMID (Twitter)
MASABDULHAMID (Instagram)
MAS ABDUL HAMID (FB) 

 


 

 


3 comments:

NNM said...

Berapa ke bayar?

nrlumairah said...

bile dh isi ..borang uh nk post ke mana???

Unknown said...

borang ni nk pos kt mane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...