Alhamdulillah bersyukur kehadrat Illahi kerana kelab ini telah kekal bernyawa dan mampu melebarkan sayapnya. Jutaan terima kasih kepada krew(Ahli Jawatankuasa Induk) dan ahli-ahli yang terlibat dalam setiap aktiviti yang dijalankan samada secara langsung atau tidak langsung dari penubuhannya sehingga kini. Atas segala penat usaha dan kerja keras tanpa mengenal erti penat dan lelah dan tanpa kata putus asa walaupun pelbagai rintangan melanda tetap setia meredahnya. Atas prinsip yang dikendong bersama dengan satu hasrat menjadikan kelab ini mampu meminimumkan kadar gejala sosial yang tidak bermoral dan memaksimumkan segala bentuk kebaikan dalam memperjuangkan kelab ini sebagai kelab berbentuk hiburan, sukan dan rekreasi yang hebat.

Untuk info semua .. kelab ini telah didaftarkan dibawah Akta Pertubuhan 1966 Peraturan-Peraturan Pertubuhan 1984. Sijil Pendaftaran telah diperolehi pada 26 Mei 2011 dibawah nama KELAB PEMINAT JOZAN RAJA LAWAK, MALAYSIA dengan no. pendaftaran 2629-11-SEL.







19 Jan 2013

JOM UNDI JOZAN DI ABPBH DAN MLM2012

Assalammualaikum..
Alhamdulilah berkat usaha semua peminat JOZAN (JOHAN & ZIZAN) mereka akhirnya tercalon dalam top 5 (Peringkat Akhir) Anugerah Bintang Popular Berita Harian..so kepada semua teruskan mengundi JOZAN ye, biar dua2 menang di ABPBH nanti..cara nak mengundi adalah dengan menggunakan borang undian yang terdapat dalam akhbar Berita Harian..jadi hantarkan borang undian untuk JoHaN dan Zizan sebanyak mungkin..Selain kategori utama terdapat juga kategori online yang mana JOZAN turut tercalon dalam kategori Gandingan di Layar Serasi jadi jangan lupa mengundi JOZAN setiap hari..selain itu Zizan turut tercalon dalam 5 kategori lain untuk undian online..Jadi untuk mengundi online boleh la klik -> http://abpbh.com.my/undilah


Banner2 diatas credit to Nur Hazwani Ghazali..



Selain ABPBH jangan lupa vote untuk JOZAN di Maharaja Lawak Mega 2012..jumaat ni dah Final..pastikan JOZAN jadi JUARA yer...vote awal2 jangan last2 minit takut undian x masuk bila dah last minit.. =)
Banner2 diatas credit to Fyza Jozannerz

1 comment:

MissFyza said...

Thanks kak banu accept my small thing,hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...