Alhamdulillah bersyukur kehadrat Illahi kerana kelab ini telah kekal bernyawa dan mampu melebarkan sayapnya. Jutaan terima kasih kepada krew(Ahli Jawatankuasa Induk) dan ahli-ahli yang terlibat dalam setiap aktiviti yang dijalankan samada secara langsung atau tidak langsung dari penubuhannya sehingga kini. Atas segala penat usaha dan kerja keras tanpa mengenal erti penat dan lelah dan tanpa kata putus asa walaupun pelbagai rintangan melanda tetap setia meredahnya. Atas prinsip yang dikendong bersama dengan satu hasrat menjadikan kelab ini mampu meminimumkan kadar gejala sosial yang tidak bermoral dan memaksimumkan segala bentuk kebaikan dalam memperjuangkan kelab ini sebagai kelab berbentuk hiburan, sukan dan rekreasi yang hebat.

Untuk info semua .. kelab ini telah didaftarkan dibawah Akta Pertubuhan 1966 Peraturan-Peraturan Pertubuhan 1984. Sijil Pendaftaran telah diperolehi pada 26 Mei 2011 dibawah nama KELAB PEMINAT JOZAN RAJA LAWAK, MALAYSIA dengan no. pendaftaran 2629-11-SEL.







25 Jan 2013

KemPen UNDi JOZAN DaLam ABPBH

Assalammualaikum..
Selesai sudah Maharaja Lawak Mega 2012 dan kemenangan milik JOZAN Alhamdulilah..sekarang ni kita fokus pula untuk vote dan support JOZAN dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian..undian boleh dilakukan melalui borang undian yg terdapat dalam akhbar Berita Harian serta undian juga boleh dilakukan menerusi SMS..selain itu terdapat juga kategori online..

(KateGori Utama)
Vote JoHaN 
(Artis Komedi Lelaki Popular)
(Penyampai Radio Lelaki Popular)

Vote ZizaN 
(Pelakon Filem Lelaki Popular)
Pengacara TV Lelaki Popular
Artis Komedi Lelaki Popular

KaTeGoRi OnLine
boleh vote secara online KLIK SINI


Vote Menerusi SMS ~ 
(JOHAN ) gmbr dibawah credit to MasJokoJozan
(ZIZAN) gmbr dibwh credit to Fyza Jozannerz

JOm VOTE JOHAN DAN ZIZAN..(JOZAN)

4 comments:

Miss Tembikai Bulat said...

always vote, minat gila kat JoZan sangat sangat ! :D

this is entry for jozan :D

http://aienhamzah.blogspot.com/2013/01/jozan-always.html

Cikrosecute said...

vote...jangan tak vote hihihi minat zizan...

Unknown said...

untuk artis komedi aq terpaksa pilih ZIZAN sbb aq mmg minat zizan dr RL dulu...tp dj radio aq pilih Johan..

choclairissa@intan marliana said...

ohh xtau nk pilih sape for artis komedi terbaik..nk dua2 org ni menang besar mlm tu nanti..biar diorg je naik pentas..paling penting gandingan layar serasi terbaik~~oh nk diorg jd hossttts utk abp~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...