Alhamdulillah bersyukur kehadrat Illahi kerana kelab ini telah kekal bernyawa dan mampu melebarkan sayapnya. Jutaan terima kasih kepada krew(Ahli Jawatankuasa Induk) dan ahli-ahli yang terlibat dalam setiap aktiviti yang dijalankan samada secara langsung atau tidak langsung dari penubuhannya sehingga kini. Atas segala penat usaha dan kerja keras tanpa mengenal erti penat dan lelah dan tanpa kata putus asa walaupun pelbagai rintangan melanda tetap setia meredahnya. Atas prinsip yang dikendong bersama dengan satu hasrat menjadikan kelab ini mampu meminimumkan kadar gejala sosial yang tidak bermoral dan memaksimumkan segala bentuk kebaikan dalam memperjuangkan kelab ini sebagai kelab berbentuk hiburan, sukan dan rekreasi yang hebat.

Untuk info semua .. kelab ini telah didaftarkan dibawah Akta Pertubuhan 1966 Peraturan-Peraturan Pertubuhan 1984. Sijil Pendaftaran telah diperolehi pada 26 Mei 2011 dibawah nama KELAB PEMINAT JOZAN RAJA LAWAK, MALAYSIA dengan no. pendaftaran 2629-11-SEL.







19 Mar 2013

THANKS A LOT

Thank you kepada semua super support JOZANFC JOHANFC JOHANFCSG ZFC @ZTF_Official
ZLS kerana sentiasa bersedia untuk memberi sokongan kepada 2 ikon kelab ini  @JohERAJohERA (JOHAN) + @zizanrajalawak (ZIZAN) . Berbagai event dijalankan demi mencapai satu tujuan iaitu sama2 membawa mereka ketangga yang tertinggi dalam karier mereka. Johan dan Zizan ..2 nama yang berbakat besar dalam industri seni tanahair.  Masing2 punya bakat sdri... Mereka berdua harus berbangga kerana mempunyai banyak cabang fan club yang membantu mereka dalam semua aspek. Berbagai usaha telah dilakukan demi 2 org ikon kesayangan seperti #paperparty yg dilakukan oleh #ZTF yang bertujuan mengundi ikon untuk melayakkan ikon menerima award di #ABPBH yang akan berlangsung pada 7 April 2013 .. menonton filem #LKD2 dipawagam bersama ikon juga telah dilakukan. Sambutan hangat telah diberikan oleh fan2 yang ada. Cayalah!!! ... Seharusnya juga, fan2 bersyukur kerana adanya 2 org hamba Allah yang hebat dipersada seni dapat turun padang untuk sama2 meraikan setiap event yang dibuat oleh kelab2 tertentu. 

IN SHAA ALLAH.... Doakan mereka sentiasa berada di ruang paling tinggi seperti yang kita mahu dalam karier mereka dan semoga apa yang mereka lakukan adalah sentiasa yang terbaik dan diredhai. 

 

3 comments:

JOZAN FC said...

banyak kelab bagai cendawan tumbuh selepas hujan adalah satu tujuan iaitu menyokong JOZAN (JOHAN + ZIZAN)

jom sertai mereka
TWITTER :
ZIZAN TWITTER FAMILY @ZTF_Official
JOHAN TWITTER FAMILY @JTF_Official
JOZANFC @JOZANFCOfficial

FB :
JOHAN RAJALAWAK FC
JOZAN MAHARAJALAWAK FAN CLUB's (Official Page)
ZIZAN TWITTER FAMILY

choclairissa@intan marliana said...

ada tambahan FB : JOHAN TWITTER FAMILY

:)

Unknown said...

invite back
jansenmanullang.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...